ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 9.58

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους: Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ: www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Στα τετραψήφια κρατικά νούμερα: 1142 – Κάπνισμα. 1517 - Φοροδιαφυγή. 1564 - Διαφθορά. 1520 - Καταναλωτές. 1521 – Ζημιές σε δημόσια έργα. 1305 – Εξόφληση ΟΤΕ. 1019 – Παραβάσεις οδηγών ταξί. 1889 – Συμπολίτες με αναπηρία. 1734 και 1735 – Ρύπανση. 1056 – Γραμμή SOS για τα παιδιά. 1572 - ΕΟΤ.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ (ΒΡΩΜΟ) ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΔΩ (ΕΕΤΤ) : http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
ΚΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ: http://www.forologoumenos.gr/report-tax-evasion.html

ΓΙΑ "ΣΔΟΕ" ΕΔΩ: info@sdoe.gr , kataggelies@sdoe.gr


Ευαισθητοποιηθείτε, καταγγείλτε τα ΠΑΝΤΑ, μην αφήνετε τους επιτηδίους και τα λαμόγια να σας γαμούν, κι εσείς με το δάχτυλο στο στόμα να φωνάζετε "αχ τι καλά, βοήθεια με γαμούν"! Ο ευαισθητοποιημένος πολίτης είναι ο ενεργός πολίτης. Είναι αυτός που δεν αφήνει την τύχη του, να την κουμαντάρουν άλλοι. Η καταγγελία της παρανομίας είναι μέσα στις υποχρεώσεις και την ηθική των ευαισθήτων πολιτών. Το μόνο που πρέπει να προσέξτε σοβαρά, είναι μην πάρτε στο λαιμό σας κάποιον αθώο.

Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

ΠΙΟ ΚΑΚΟΎΣ, ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΎΝΟΥΣ, ΠΙΟ ΒΡΩΜΕΡΟΎΣ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΣΥΝΤΗΡΉΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΎΣ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΎΣ ΔΡΌΜΟΥΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎΣ...

Η “ΕΕ” δεν έχει!.. Η επικινδυνότητα σ’ αυτούς τους δρόμους έχει χτυπήσει κόκκινο εδώ και χρόνια, και κανείς, μα κανείς από αυτούς τους καρεκλοκενταύρους “με αποκολλημένα τα πισινά”, δεν ιδρώνει το αρχίδι του!
Είναι ανατριχιαστικό ως πιο βαθμό, σημείο, βρίσκεται η απαξίωση των δρόμων αυτών, ευθύνη Περιφερειών και ανυπάρκτου κράτους, αλλά ο... 1033ος ΚΟΚ που ψηφίστηκε πρόσφατα και τέθηκε σε εφαρμογή, πουθενά δεν τους αναφέρει, ούτε τους εγκληματίες αυτούς που είναι στην ευθύνη τους, οι ΚΟΚ στην Ελλάδα πάντα ήταν κατάρα για τους οδηγούς και φοροείσπραξη για το κράτος! Στον ΚΟΚ υπάρχουν μόνο φοροπρόστιμα και τίποτα που να αγγίζει την ασφάλεια και την υγεία του κατατρεγμένου από παντού Έλληνα ήρωα οδηγού!

Στους επαρχιακούς Ελληνικούς δρόμους, των οποίων ευθύνη και αρμοδιότητα με όλες αυτές τις πανάθλιες αλλαγές, δεν ξέρουμε ποιος έχει; κατ’ αρχάς, να επισημάνουμε πως οι περισσότεροι έχουν κλείσει 50ετία χωρίς καμιά απολύτως παρέμβαση ή διόρθωση! Είναι οι ίδιοι καρόδρομοι της εποχής του 1960, σε πολλούς από αυτούς μάλιστα, τα ασφαλτοστρώματα στην λεκάνη είναι τα ίδια αυτά που έγιναν στην 7ετία της δικτατορίας! Κατά καιρούς κάποιοι άγνωστοι “συντηρητές”, ντεμέκ, χέζουν λίγη άσφαλτο στις τρύπες, την οποία κοπανούν με τα φτυάρια για να κάτσει, και αυτό είναι όλο! Στους ίδιους αυτούς δρόμους στις διασταυρώσεις, έγιναν την πρώτη φορά ηλεκτροδοτήσεις οι οποίες καταστράφηκαν ευθύνη αυτών που τις έκαναν, και δεύτερη φορά, υποχρεωτικά με νότα της “ΕΕ” και λεφτά δικά της, τα οποία μισά κατέφαγαν τα τρωκτικά της ελληνικής πολιτικής, σε μίζες λαδώματα τσεπώματα, αποτέλεσμα, σήμερα, σ’ αυτές τις διασταυρώσεις για δεύτερη φορά να μην λειτουργεί κανείς φωτισμός τη νύχτα, που ξέρουν οι πάντες πόσο διευκολύνει τον οδηγό ή πόσο τον προβληματίζει, Ή, όπου λειτουργεί αυτός, είναι μία, το πολύ δυο λάμπες, οι άλλες θεόσβηστες, ή βανδαλισμένες κατεστραμμένες! Αν βρείτε στη Χαλκιδική έστω και μία διασταύρωση απ’ αυτές που υποχρεωθήκαμε να κάνουμε, απ’ αυτές που υποχρεωθήκαμε δεύτερη φορά να κάνουμε δια... ροπάλου, να μας χέστε!
Σίγουρα όμως, θα βρείτε σ’ αυτές τον αστυνομικό τροχονόμο με το μπλοκάκι του στο χέρι να σας γράψει, είτε γιατί δεν φοράτε ζώνη (φοροείσπραξη καραμπινάτη), ή γιατί πατήσατε κάποια γραμμή απ’ αυτές τις ανύπαρκτες και αδιαγράμμιτες στο οδόστρωμα! Στα σέα και τα μέα του τροχονόμου, αν δουλεύει ο φωτισμός ή όχι. Αυτός είναι για να κόβει πρόστιμα.
Η σήμανση στους δρόμους αυτούς, επαρχιακούς και εθνικούς, έχει καταντήσει ανύπαρκτη! Κατεστραμμένη από τα χρόνια, την πολυκαιρία... Έγινε τεράστια σήμανση κατά τη διάρκεια της 7ετίας της δικτατορίας, αλλά από τις πινακίδες εκείνες, όσες δεν κατέστρεψε το βάνδαλο και βάρβαρο ανθρώπινο χέρι, κατέστρεψε η πολυκαιρία. Αν δεν είναι κρυμμένες πίσω από οργιώδη βλάστηση, ή βανδαλισμένες κατακρεουργημένες, από τα μπάσταρδα τσογλάνια που θέλουν να εκτονώσουν την καύλα τους, σκοτώνοντας μερικούς Έλληνες οδηγούς και επιβάτες των αυτοκινήτων. Ατιμώρητα και ποτέ συλληφθέντα!
Η ατιμωρησία στην Ελλάδα έχει γίνει νόμος! Ο οποίο κατήργησε όλους τους άλλους! Σκουπίδια  υπουργοί τόσα χρόνια, αλλά και αρχισκουπίδια επιστήμονες του “ψεύδους” και της “απάτης” (λέγε με νομική σχολή), το προσπάθησαν αυτό με νύχια και δόντια!
Στην πίσω πλευρά των πινακίδων όμως, το πανηλίθιο και ανάλγητο κράτος, αυτό που δεν σέβεται το ίδιο του τον εαυτό, στους κατά συρροήν νόμους που ψηφίζει, γράφει: “Κάθε καταστροφή στις οδικές πινακίδες, τιμωρείται με φυλάκιση ενός έτους”. Παλιά έγραφαν “δυο έτη”, αλλά κάποιο τσογλάνι φαίνεται, πήγε στο δικαστήριο με “μπάρμπα στην κορώνα”, και ο... φιλεύσπλαχνος, άκρως... χριστιανούλης δικαστής, κατήργησε τον νόμο και το έκανε “ένα”.
Η καταστροφή των οδικών πινακίδων στην Ελλάδα, αποτελεί παγκόσμια πρώτη... πρωτεραιότητα, και παράδειγμα προς μίμηση όλων των υποψιών προς διάλυση κρατών!
[Σ.σ.: η Ελλάς βρίσκεται λίγο πριν από το τέρμα του δρόμου που οδηγεί στη διάλυση και την καταστροφή].
Πριν ακόμα φύγουν τα συνεργία που τις τοποθετούν, στα πουρνάρια κρυμμένοι είναι οι σατανικά βάνδαλοι και καραδοκούν! Πινακίδα που να μην έχει μουτζουρωθεί, να μην έχει καταστραφεί μέσα σε, το πολύ ένα μήνα από την ώρα που την έβαλαν ή θα την βάλουν, αποτελεί γεγονός τρικούβερτο, το οποίο πρέπει να δείξουν ως θαύμα όλες οι τηλεοράσεις του κόσμου!
Στην καταστροφή αυτών των πινακίδων, για τις οποίες δεν συνελήφθη, ΠΟΤΈ, κανένας, μα κανένας, έρχεται η υπεύθυνη υπηρεσία που τις έβαλε, και δεν αντικαθιστά, ΠΟΤΈ επίσης, ΚΑΜΙΆ. Θεωρεί αυτή η βρωμύλο δηλαδή, την καταστροφή της κεκτημένο δικαίωμα, να μην τη διορθώσει ή αποσύρει με καινούργια, ΠΟΤΈ. Όπως βλέπετε, είναι τόσα πολλά τα “ποτέ” πλέον στην Ελλάδα, που αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει... ΠΌΤΕ!  Παγιώσαμε, κατοχυρώσαμε και το “ποτέ”. Άλλη ελληνική ευρεσιτεχνία.
Κάποτε υπήρχε μία “ΔΕΚΕ”, μία “ΣΕΚΕ”, οι οποίες έκαναν καλή δουλειά και πάσχιζαν όσο μπορούσαν. Σήμερα, ειλικρινά, δεν έχουμε ιδέα, τι σκατά υπάρχει; Και τι έγινε το προσωπικό της; Μεταλλάχθηκε; Απήχθη; Μετετάχθη; Καταργήθηκε; Λουφάζει σε κάνα υπόγειο δημοσίου κτιρίου με τις πόρτες κατάκλειστες; Τι; Και όμως! Κάθε καταστροφή οδικής πινακίδας, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ να την αντικαθιστούν αμέσως, και ακόμα πιο υποχρεωμένοι, να βρουν τον ένοχο -που τον ξέρουν τις περισσότερες φορές- και να τον τιμωρήσουν, πα-ρα-δει-γμα-τι-κά!
Οι κατεστραμμένες οδικές πινακίδες στην Ελλάδα είναι η πιο βρωμερή δυσφήμηση της χώρας μας στους ξένους επισκέπτες μας, γιατί όπως οι πάντες γνωρίζουν, για τον πολιτισμό και το επίπεδο αναπτύξεως μια χώρας, καθρέφτης είναι οι δρόμοι της και το οδικό της δίκτυο!
Πουθενά, στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοια καταστροφή, καταστροφική μανία οδικών πινακίδων! Και η δικαιολογία είναι, τα πολιτικά σκύβαλα και άχυρα που μας κυβερνούν, ασχολούνται, δεν προλαβαίνουν να υπογράφουν μνημόνια και κατασχέσεις, εξετάσεις που δίνουν καθημερινώς στους δυνάστες τους Ευρωπέους και μη, οδήγησαν τη χώρα στην πλήρη διάλυση και αυτοκαταστροφή της.
Τελευταία οδήγησα τα κομμάτια της νέας εθνική οδού “Γιαννιτσά-Έδεσσα” νύχτα, και πουθενά δεν υπήρχε αναμμένη-σηματοδοτημένη διασταύρωση, κάθε φορά που αντιλαμβανόμουν τι περνούσα; κόντευα να πάθω καρδιακή προσβολή!
Αλήθεια; Αναλογίσθηκε ποτέ κανένας, πόσοι ευπαθείς οδηγοί έπαθαν καρδιακό επεισόδιο και πέθαναν ή παρέσυραν κι άλλους στο θάνατό τους, αιτία αυτές οι πινακίδες, οι φωτισμοί, ή η ανυπαρξία αυτών;
Άλλη μάστιγα και τρόμος στους εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους, είναι οι επιχειρήσεις που εγκαθίστανται ένθεν κακείθεν αυτών στα ερείσματα με κακή πρόθεση και αυθαιρεσία, λειτουργούν κατά παράβαση παντός δικαίου και νόμου, επιδεικνύουν το καθεστώς ζούγκλας που επικρατεί στη χώρα μας, και υποθάλπετε από τις ίδιες τις δημόσιες υπηρεσίες οι οποίες τις... αδειοδοτούν. Έτσι θα δούμε διάφορα πράγματα κακάσχημα, αγροτικές δήθεν επιχειρήσεις φυτώρια -οι καημένοι οι αγρότες- κοπροπωλεία... Ναι, γέμισαν οι δρόμοι μας κοπροπωλεία!..
Η πιο αισχρή, η πιο καραμπινάτη, η πιο ανίερη δραστηριότητα του είδους, είναι το κοπροπωλείο στον ισόπεδο κόμβο της Λακκιάς, εθνική οδός “Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου”, η είσοδος του κοπροπωλείου είναι πάνω στο φανάρι, και τα αυτοκίνητά του για να μπουν μέσα, αυτά που έρχονται από το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, το κάνουν καβαλώντας τις πλάκες, τα κράσπεδα του κόμβου, αν έχετε το θεό σας, με ότι αυτό συνεπάγεται, τόσο γι’ αυτούς τους κακούργους και εγκληματίες οδηγούς, όσο και για τους αντιθέτως διερχομένους! Και όμως! Την είσοδο αυτού του κοπροπωλείου την βλέπουν φάτσα-κάρτα κάθε μέρα, όλοι οι δικαστικοί και εισαγγελείς που πηγαινοέρχονται στα δικαστήρια του Πολυγύρου, δεν σας βάζουμε τους αστυνομικούς που περιπολούν, γιατί αυτούς τους θεωρούμε σαπίλα διαπλεκομένους!
Αλλά και τον Δήμο Θέρμης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την αδειοδότηση και την λειτουργία αυτού του κοπράδικου! Σ’ αυτόν τον ισόπεδο κόμβο. Τον κόμβο της Λακκιάς. Στον ίδιο δρόμο οι διαγραμμίσεις γίνονται κάθε... τέσσερα χρόνια. Όπως οι εκλογές. 
Ποτέ κανείς, μα κανείς, στους Ελληνικούς δρόμους, δεν απέσυρε κατεστραμμένη οδική σήμανση. Ακόμα και όταν βάζει κάποια καινούργια! Έτσι έχουμε το αισχρό παράδειγμα του δήμου Πολυγύρου, ο οποίος αντικατέστησε κάποιες πινακίδες στα δημοτικά διαμερίσματά του, αλλά άφησε τις παλιές αμανάτι, να τις περιμαζέψουν... οι φιλιππινέζες του! Υποχρέωση, ΜΗΔΈΝ!  Καθήκον ΜΗΔΈΝ. Σεβασμό στο περιβάλλον, νόμο του κράτους, απολύτως ΜΗ-ΔΕΝ!Ακούμε ή θα ακούσουμε για όλες αυτές τις εγκληματικές παραλείψεις και αδιαφορίες των ανευθύνων καρεκλοκενταύρων του Ελληνικού δημοσίου, του κράτους, “δεν έχουμε χρήματα”. Θαυμάσια. Αφού δεν υπάρχουν χρήματα, άρα και η δική τους εργασία μηδενίστηκε, άεργοι στις καρέκλες τους, δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάθονται, να πληρώνονται, το κυριότερο, να συνταξιοδοτούνται! Είναι ένα χαραμοφάγο εργατικό δυναμικό με ανύπαρκτη εργασία, αντικείμενο μηδέν -και αυτό- να γκρεμοτσακιστεί να φύγει, να πάει σπίτι του. Ή να ψάξει να βρει καμιά δουλειά της προκοπής, απ’ αυτές που θέλουν χέρια και μπράτσα. Χειρωνάκτες. Είναι ανάξιοι και ανίκανοι να λέγονται δημόσιοι υπάλληλοι, είναι ανάξιοι και ανίκανοι να καταναλώνουν τον δικό μας ιδρώτα, να απομυζούν βδέλλες τους δικούς μας φόρους, είναι ανάξιοι και ανίκανοι να χαίρονται και να αγάλλονται, αυτοί, κι εμείς στο διάολο και του βοδιού το κέρατο! 
Εάν υπάρχουν χρήματα και μας το κρύβουν για να προστατεύσουν την οκνηρία τους και την καλοπέρασή τους, τότε τρεις φορές χειρότερα, να περάσουν από αξιολόγηση και να απολυθούν, αφού επιστρέψουν πίσω, και όλους τους μισθούς που ζημίωσαν το κράτος όλα αυτά τα χρόνια! Αυτή είναι η δημοκρατία, και έτσι ασκούνταν στην αρχαία Ελλάδα. Την οποία δάκρυ κορόμηλο, επικαλούνται και ορέγονται! Στους δημοσίους λειτουργούς, και όσους ήθελαν να  ασχοληθούν με τα κοινά, καταγράφονταν ακόμα και τα σανδάλια που φορούσαν, ούτως ώστε, όταν ζημίωναν το κράτος, ακόμα και ως το κόστος των σανδαλίων τους, να κατάσχονταν και αυτά.
Οι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπεύθυνοι για το μισό του χρέους μας και της καταστροφής μας σήμερα. Αλλά έχοντας το... κοκαλάκι της νυχτερίδος κι αυτοί όπως οι πολιτικοί, η άχρηστη  εγκληματική αυτή φάρα, δεν θα τιμωρηθούν, ποτέ!
Στις οδικές πινακίδες των Ελληνικών δρόμων, τα όρια ταχυτήτων άλλαξαν με νόμο του κράτους, όταν υπουργός συγκοινωνιών ήταν ακόμα ο Σουφλιάς. Αυτός τα άλλαξε. 130 χιλιόμετρα οι αυτοκινητόδρομοι, 100 οι εθνικοί και επαρχιακοί, 60 οι κατοικημένες περιοχές.
Καμία οδική πινακίδα στα όρια τα καινούργια, όμως, δεν άλλαξε, δέκα και πλέον χρόνια, τουναντίον μάλιστα, και οι καινούργιες που τοποθετούνται σε καινούργιους δρόμους ή σημάνσεις, συνεχίζουν να γράφουν τα παλιά όρια! Τόση συνεργασία υπάρχει μεταξύ κράτους και... κράτους!
Είχαμε μια Ελλάδα προηγμένη, μία Ελλάδα πολιτισμένη, μία Ελλάδα αξιοπρεπή. Την οποία αγωνιστήκαμε να κάνουμε, ιδρώνοντας και πονώντας για δεκαετίες. Η επάρατη και τρισκατάρατη μεταπολίτευση, αυτήν που η ιστορία θα καταγράψει ως μαύρο, σκοτεινό μεσαίωνα, θα αφήσει ανεξίτηλο το ελεεινό στίγμα της καταστροφής και του ολέθρου στην σύγχρονη πατρίδα μας, η οποία τα τρία τελευταία χρόνια, με την αισχρή κουμμουνιστική κυβέρνηση στην πλάτη της -των πέντε μνημονίων, των εκατοντάδων χιλιάδων κατασχέσεων, των πλειστηριασμών, των κατασχέσεων των λογαριασμών, και των προδοτικών σε ξένες σατανικές δυνάμεις εξουσιών του διεθνούς τραπεζικού εγκλήματος- χτυπάει οπισθοδρομική πρωτιά και αποσύνθεση, όλων των εποχών!  Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι! Τι μέλλει γενέσθαι; Τίποτα! Απολύτως τίποτα!.. Το “τραίνο” έχει χαθεί οριστικά και αμετάκλητα! Οι φρούδες σοσιαλιστρικές και παπατζιδο-παπανδρεϊκές ατάκες “το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω”, και “ο λαός στην εξουσία”, επαναλαμβανόμενες από τον κατσαπλιάδικο συνωστισμό, τους αντάρτες πόλεων στις θέσεις κλειδιά του κράτους, μόνον νέες συμφορές μπορεί να προϊονίσει, σαν αυτές που ζήσαμε τούτες τις μέρες με το κάψιμο της Αττικής!
Για το οποίο κάψιμο και ολοσχερή καταστροφή, είμαστε απολύτως, σίγουροι, ευθύνεται ως ένα πολύ μεγάλο μέρος, πολύ μεγάλο βαθμό, και η ανύπαρκτη σήμανση των οδών, η κατεστραμμένη σήμανση των οδών, οι αγρίως βανδαλισμένες και κατακρεουργημένες οδικές πινακίδες των δρόμων!
Αν κάποιοι ήξεραν που θα παν στη σαστιμάρα τους και την απελπισιά τους, τυφλοί και απροσπέλαστοι δρόμοι που υψώνονταν μπροστά τους, αδιέξοδα, ίσως να γλύτωναν!
“Έτσι έχει το πράγμα”, που θά ΄λεγε και ο Ευριπίδης στις τραγωδίες του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: