Είναι ανατριχιαστικό ως πιο βαθμό, σημείο, βρίσκεται η απαξίωση των δρόμων αυτών, ευθύνη Περιφερειών και ανυπάρκτου κράτους, αλλά ο... 1033ος ΚΟΚ που ψηφίστηκε πρόσφατα και τέθηκε σε εφαρμογή, πουθενά δεν τους αναφέρει, ούτε τους εγκληματίες αυτούς που είναι στην ευθύνη τους, οι ΚΟΚ στην Ελλάδα πάντα ήταν κατάρα για τους οδηγούς και φοροείσπραξη για το κράτος! Στον ΚΟΚ υπάρχουν μόνο φοροπρόστιμα και τίποτα που να αγγίζει την ασφάλεια και την υγεία του κατατρεγμένου από παντού Έλληνα ήρωα οδηγού!
Στους επαρχιακούς Ελληνικούς δρόμους, των οποίων ευθύνη και αρμοδιότητα με όλες αυτές τις πανάθλιες αλλαγές, δεν ξέρουμε ποιος έχει; κατ’ αρχάς, να επισημάνουμε πως οι περισσότεροι έχουν κλείσει 50ετία χωρίς καμιά απολύτως παρέμβαση ή διόρθωση! Είναι οι ίδιοι καρόδρομοι της εποχής του 1960, σε πολλούς από αυτούς μάλιστα, τα ασφαλτοστρώματα στην λεκάνη είναι τα ίδια αυτά που έγιναν στην 7ετία της δικτατορίας! Κατά καιρούς κάποιοι άγνωστοι “συντηρητές”, ντεμέκ, χέζουν λίγη άσφαλτο στις τρύπες, την οποία κοπανούν με τα φτυάρια για να κάτσει, και αυτό είναι όλο!
Σίγουρα όμως, θα βρείτε σ’ αυτές τον αστυνομικό τροχονόμο με το μπλοκάκι του στο χέρι να σας γράψει, είτε γιατί δεν φοράτε ζώνη (φοροείσπραξη καραμπινάτη), ή γιατί πατήσατε κάποια γραμμή απ’ αυτές τις ανύπαρκτες και αδιαγράμμιτες στο οδόστρωμα! Στα σέα και τα μέα του τροχονόμου, αν δουλεύει ο φωτισμός ή όχι. Αυτός είναι για να κόβει πρόστιμα.
Η ατιμωρησία στην Ελλάδα έχει γίνει νόμος! Ο οποίο κατήργησε όλους τους άλλους! Σκουπίδια υπουργοί τόσα χρόνια, αλλά και αρχισκουπίδια επιστήμονες του “ψεύδους” και της “απάτης” (λέγε με νομική σχολή), το προσπάθησαν αυτό με νύχια και δόντια!
Στην πίσω πλευρά των πινακίδων όμως, το πανηλίθιο και ανάλγητο κράτος, αυτό που δεν σέβεται το ίδιο του τον εαυτό, στους κατά συρροήν νόμους που ψηφίζει, γράφει: “Κάθε καταστροφή στις οδικές πινακίδες, τιμωρείται με φυλάκιση ενός έτους”. Παλιά έγραφαν “δυο έτη”, αλλά κάποιο τσογλάνι φαίνεται, πήγε στο δικαστήριο με “μπάρμπα στην κορώνα”, και ο... φιλεύσπλαχνος, άκρως... χριστιανούλης δικαστής, κατήργησε τον νόμο και το έκανε “ένα”.
[Σ.σ.: η Ελλάς βρίσκεται λίγο πριν από το τέρμα του δρόμου που οδηγεί στη διάλυση και την καταστροφή].
Πριν ακόμα φύγουν τα συνεργία που τις τοποθετούν, στα πουρνάρια κρυμμένοι είναι οι σατανικά βάνδαλοι και καραδοκούν! Πινακίδα που να μην έχει μουτζουρωθεί, να μην έχει καταστραφεί μέσα σε, το πολύ ένα μήνα από την ώρα που την έβαλαν ή θα την βάλουν, αποτελεί γεγονός τρικούβερτο, το οποίο πρέπει να δείξουν ως θαύμα όλες οι τηλεοράσεις του κόσμου!
Στην καταστροφή αυτών των πινακίδων, για τις οποίες δεν συνελήφθη, ΠΟΤΈ, κανένας, μα κανένας, έρχεται η υπεύθυνη υπηρεσία που τις έβαλε, και δεν αντικαθιστά, ΠΟΤΈ επίσης, ΚΑΜΙΆ. Θεωρεί αυτή η βρωμύλο δηλαδή, την καταστροφή της κεκτημένο δικαίωμα, να μην τη διορθώσει ή αποσύρει με καινούργια, ΠΟΤΈ. Όπως βλέπετε, είναι τόσα πολλά τα “ποτέ” πλέον στην Ελλάδα, που αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει... ΠΌΤΕ! Παγιώσαμε, κατοχυρώσαμε και το “ποτέ”. Άλλη ελληνική ευρεσιτεχνία.
Οι κατεστραμμένες οδικές πινακίδες στην Ελλάδα είναι η πιο βρωμερή δυσφήμηση της χώρας μας στους ξένους επισκέπτες μας, γιατί όπως οι πάντες γνωρίζουν, για τον πολιτισμό και το επίπεδο αναπτύξεως μια χώρας, καθρέφτης είναι οι δρόμοι της και το οδικό της δίκτυο!
Πουθενά, στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοια καταστροφή, καταστροφική μανία οδικών πινακίδων! Και η δικαιολογία είναι, τα πολιτικά σκύβαλα και άχυρα που μας κυβερνούν, ασχολούνται, δεν προλαβαίνουν να υπογράφουν μνημόνια και κατασχέσεις, εξετάσεις που δίνουν καθημερινώς στους δυνάστες τους Ευρωπέους και μη, οδήγησαν τη χώρα στην πλήρη διάλυση και αυτοκαταστροφή της.
Τελευταία οδήγησα τα κομμάτια της νέας εθνική οδού “Γιαννιτσά-Έδεσσα” νύχτα, και πουθενά δεν υπήρχε αναμμένη-σηματοδοτημένη διασταύρωση, κάθε φορά που αντιλαμβανόμουν τι περνούσα; κόντευα να πάθω καρδιακή προσβολή!
Αλήθεια; Αναλογίσθηκε ποτέ κανένας, πόσοι ευπαθείς οδηγοί έπαθαν καρδιακό επεισόδιο και πέθαναν ή παρέσυραν κι άλλους στο θάνατό τους, αιτία αυτές οι πινακίδες, οι φωτισμοί, ή η ανυπαρξία αυτών;
Η πιο αισχρή, η πιο καραμπινάτη, η πιο ανίερη δραστηριότητα του είδους, είναι το κοπροπωλείο στον ισόπεδο κόμβο της Λακκιάς, εθνική οδός “Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου”, η είσοδος του κοπροπωλείου είναι πάνω στο φανάρι, και τα αυτοκίνητά του για να μπουν μέσα, αυτά που έρχονται από το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, το κάνουν καβαλώντας τις πλάκες, τα κράσπεδα του κόμβου, αν έχετε το θεό σας, με ότι αυτό συνεπάγεται, τόσο γι’ αυτούς τους κακούργους και εγκληματίες οδηγούς, όσο και για τους αντιθέτως διερχομένους! Και όμως! Την είσοδο αυτού του κοπροπωλείου την βλέπουν φάτσα-κάρτα κάθε μέρα, όλοι οι δικαστικοί και εισαγγελείς που πηγαινοέρχονται στα δικαστήρια του Πολυγύρου, δεν σας βάζουμε τους αστυνομικούς που περιπολούν, γιατί αυτούς τους θεωρούμε σαπίλα διαπλεκομένους!
Αλλά και τον Δήμο Θέρμης, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την αδειοδότηση και την λειτουργία αυτού του κοπράδικου! Σ’ αυτόν τον ισόπεδο κόμβο. Τον κόμβο της Λακκιάς. Στον ίδιο δρόμο οι διαγραμμίσεις γίνονται κάθε... τέσσερα χρόνια. Όπως οι εκλογές.
Εάν υπάρχουν χρήματα και μας το κρύβουν για να προστατεύσουν την οκνηρία τους και την καλοπέρασή τους, τότε τρεις φορές χειρότερα, να περάσουν από αξιολόγηση και να απολυθούν, αφού επιστρέψουν πίσω, και όλους τους μισθούς που ζημίωσαν το κράτος όλα αυτά τα χρόνια! Αυτή είναι η δημοκρατία, και έτσι ασκούνταν στην αρχαία Ελλάδα. Την οποία δάκρυ κορόμηλο, επικαλούνται και ορέγονται! Στους δημοσίους λειτουργούς, και όσους ήθελαν να ασχοληθούν με τα κοινά, καταγράφονταν ακόμα και τα σανδάλια που φορούσαν, ούτως ώστε, όταν ζημίωναν το κράτος, ακόμα και ως το κόστος των σανδαλίων τους, να κατάσχονταν και αυτά.
Στις οδικές πινακίδες των Ελληνικών δρόμων, τα όρια ταχυτήτων άλλαξαν με νόμο του κράτους, όταν υπουργός συγκοινωνιών ήταν ακόμα ο Σουφλιάς. Αυτός τα άλλαξε. 130 χιλιόμετρα οι αυτοκινητόδρομοι, 100 οι εθνικοί και επαρχιακοί, 60 οι κατοικημένες περιοχές.
Καμία οδική πινακίδα στα όρια τα καινούργια, όμως, δεν άλλαξε, δέκα και πλέον χρόνια, τουναντίον μάλιστα, και οι καινούργιες που τοποθετούνται σε καινούργιους δρόμους ή σημάνσεις, συνεχίζουν να γράφουν τα παλιά όρια! Τόση συνεργασία υπάρχει μεταξύ κράτους και... κράτους!
Για το οποίο κάψιμο και ολοσχερή καταστροφή, είμαστε απολύτως, σίγουροι, ευθύνεται ως ένα πολύ μεγάλο μέρος, πολύ μεγάλο βαθμό, και η ανύπαρκτη σήμανση των οδών, η κατεστραμμένη σήμανση των οδών, οι αγρίως βανδαλισμένες και κατακρεουργημένες οδικές πινακίδες των δρόμων!
Αν κάποιοι ήξεραν που θα παν στη σαστιμάρα τους και την απελπισιά τους, τυφλοί και απροσπέλαστοι δρόμοι που υψώνονταν μπροστά τους, αδιέξοδα, ίσως να γλύτωναν!
“Έτσι έχει το πράγμα”, που θά ΄λεγε και ο Ευριπίδης στις τραγωδίες του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου