ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 9.58

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους: Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ: www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Στα τετραψήφια κρατικά νούμερα: 1142 – Κάπνισμα. 1517 - Φοροδιαφυγή. 1564 - Διαφθορά. 1520 - Καταναλωτές. 1521 – Ζημιές σε δημόσια έργα. 1305 – Εξόφληση ΟΤΕ. 1019 – Παραβάσεις οδηγών ταξί. 1889 – Συμπολίτες με αναπηρία. 1734 και 1735 – Ρύπανση. 1056 – Γραμμή SOS για τα παιδιά. 1572 - ΕΟΤ.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ (ΒΡΩΜΟ) ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΔΩ (ΕΕΤΤ) : http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
ΚΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ: http://www.forologoumenos.gr/report-tax-evasion.html

ΓΙΑ "ΣΔΟΕ" ΕΔΩ: info@sdoe.gr , kataggelies@sdoe.gr


Ευαισθητοποιηθείτε, καταγγείλτε τα ΠΑΝΤΑ, μην αφήνετε τους επιτηδίους και τα λαμόγια να σας γαμούν, κι εσείς με το δάχτυλο στο στόμα να φωνάζετε "αχ τι καλά, βοήθεια με γαμούν"! Ο ευαισθητοποιημένος πολίτης είναι ο ενεργός πολίτης. Είναι αυτός που δεν αφήνει την τύχη του, να την κουμαντάρουν άλλοι. Η καταγγελία της παρανομίας είναι μέσα στις υποχρεώσεις και την ηθική των ευαισθήτων πολιτών. Το μόνο που πρέπει να προσέξτε σοβαρά, είναι μην πάρτε στο λαιμό σας κάποιον αθώο.

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΔΙΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΌΜΩΝ

Με αφορμή τις βαρύγδουπες εξαγγελίες των λειτουργιών διοδίων στην Εγνατία Οδό, του Ωραιοκάστρου και της Ασπροβάλτας, θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε το αίσχος αυτό των αυτοκινητοδρόμων στη χώρας μας, όπως το απολαμβάνουν όλοι οι Έλληνες οι οποίοι τυχόν θα ξεμυτίσουν με το αυτοκίνητό τους πάνω σ’ αυτούς.
Κατ’ αρχάς να σημειώσουμε ότι οι αυτοκινητόδρομοι γίνονται:
1. Για την “κατάργηση” των αποστάσεων. Παράδειγμα, μια διαδρομή που σε κανονικό εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο μπορεί να είναι 100 χιλιόμετρα, με αυτοκινητόδρομο η ίδια διαδρομή, μπορεί να είναι και κάτω των 80.
2. Για τον χρόνο. Λόγους ταχύτητος. Την παραπάνω διαδρομή σε ένα εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο θα την κάναμε με μέση ωριαία ταχύτητα 75 χιλ. την ώρα, στον αυτοκινητόδρομο θα την κάνουμε με 100-110 χιλ. την ώρα.
3. Για την αποσυμφόρηση από τον κυκλοφοριακό φόρτο της ημέρας ή της εποχής, αφού στον αυτοκινητόδρομο μπορούν να κυκλοφορήσουν έως και τρεις σειρές οχήματα σε μία κατεύθυνση, στους άλλους δρόμους μία σειρά.
4. Για το κόστος του ταξιδιού στον οδηγό και το αυτοκίνητο. Σε μια συμβατική διαδρομή το αυτοκίνητο θα κάψει 9 λίτρα μίγμα καυσίμου -το καύσιμο εντός πόλεως που δίνει ο κατασκευαστής- στον αυτοκινητόδρομο αυτό θα πέσει στα 6 λίτρα, που δίνει και πάλι ο κατασκευαστής.
5. Για τις φθορές των οχημάτων. Στον αυτοκινητόδρομο θα είναι οι μισές ή και λιγότερες, παράδειγμα, η αλλαγή ενός συμπλέκτου σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να βγάλει 300 χιλιάδες χιλιόμετρα, στους άλλους δρόμους, τους συμβατικούς, μετά βίας θα βγάλει 100 χιλιάδες! Η αλλαγή στα τακάκια των φρένων θα είναι μία στον αυτοκινητόδρομο, τρεις στο άλλο εθνικό δίκτυο. Λιγότερη φθορά ελαστικών στους αυτοκινητοδρόμους κ.ο.κ.
Στις δεκαετίες, μέχρι το 1990, το αυτοκίνητο στην Ελλάδα για σέρβις και φθορές 5-6 χρόνων, κόστιζε στον ιδιοκτήτη του όσο και η αγορά του.
6. Τέλος, για την ασφαλή, αισθητική, αλλά και ευχάριστη αναπαυτική οδήγηση, όσο είναι δυνατόν αυτή να γίνει για τον οδηγό και τους επιβάτες των αυτοκινήτων. Την οδική ασφάλεια από όλες τις απόψεις, οδόστρωμα, σήμανση, κλειστές κατευθύνσεις από πλευρική πρόσβαση ανεξελέγκτων οχημάτων.

Η Ελλάδα σήμερα έχει ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους πάνω από 2.000 χιλιόμετρα. Ο μεγαλύτερος εξ’ αυτών είναι η Εγνατία Οδός, 670 χιλιόμετρα. Με δεύτερο τον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης-Αθηνών.
Πριν από λίγες μέρες, κάναμε ένα ταξίδι δύο χιλιάδων χιλιομέτρων πάνω σε αυτοκινητοδρόμους, και πληρώσαμε 120 ευρώ για καύσιμα και 100 ευρώ για διόδια. Παρά κάτι, τα διόδια θα είχαν κόστος όσο και το καύσιμό μας. Αυτό είναι μία αναλογία που δεν προβλημάτισε ποτέ, κανέναν, από αυτούς τους κουφιοκέφαλους κρατικούς και μη, δηλαδή, ποια θα πρέπει να είναι η αξία του διοδίου σε έναν αυτοκινητόδρομο, σε σχέση με τα καύσιμα του αυτοκινήτου που τον διανύει.

Η Εγνατία οδός, αν και κατέχει τα πρωτεία σε χιλιόμετρα, διεκδικεί τα πρωτεία επίσης, σε αθλιότητα. Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας της, δεν διαθέτει παρά μόνο δύο σταθμούς ανεφοδιασμού καυσίμων σε όλη τη διαδρομή. Ενώ οι προδιαγραφές για την κατηγορία της, υποχρεώνουν τον αυτοκινητόδρομο να παρέχει στον οδηγό καύσιμο κάθε 75 χιλιόμετρα.
Σε κάποια σημεία δε, η αθλιότητα αυτή της Εγνατίας Οδού ως προς τα βενζινάδικα, εξαργυρώνεται σε κάτι πινακίδες που βρίσκει ο οδηγός στη διαδρομή, οι οποίες του λεν, να πάει να γεμίσει, αν ξέμεινε από βενζίνη στο διπλανό χωριό, και μετά να επιστρέψει πάλι στο δρόμο!
Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτιά, παγκόσμια αθλιότητα! Ένας αυτοκινητόδρομος 670 χιλιομέτρων δεν έχει παρά ελάχιστα, έως σχεδόν καθόλου βενζινάδικα! Ενώ σύμφωνα με τις προδιαγραφές, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 10! 

Δεν έχει χώρους σταθμεύσεως. Πάρκινγκ. Ούτε ένα! 
Ένας καραγκιόζης πρόεδρος της Εγνατίας Οδού όταν ρωτήθηκε πριν από κάποια χρόνια στον ραδιοφωνικό σταθμό Μακεδονίας γι’ αυτά, απάντησε κυνικά κυνικότατα: Ναι, δεν έχει χώρους σταθμεύσεως η Εγνατία Οδός, τώρα ψάχνουμε να βρούμε χώρους να τους κάνουμε! Εμείς όμως, χοντρομαλάκες, τα διόδια τα πληρώνουμε! 
Δεν έχει αφοδευτήρια. Αποχωρητήρια! Στην Εγνατία Οδό, ο καθένας κατουράει και χέζει όπου βρει. Κατά βούληση! Τα διόδια όμως, τα πληρώνουμε!
Το οδόστρωμα της Εγνατίας Οδού, είναι σχεδόν εξ’ ολοκλήρου κατεστραμμένο από την 20τή και παραπάνω χρήση της, με μεγάλες φθορές στα ασφλατοδέματα όσο και σε καθιζήσεις.
Γεμάτη από “σαμαράκια” και λακκούβες (βουλιάγματα), σε κάποια σημεία όπως οδηγείς, και με τα 130-140 χιλιόμετρα νόμιμο όριο ταχύτητος που σου δίνει να τρέξεις ο δρόμος, κινδυνεύεις, αν δεν σου φύγει το αυτοκίνητο μέσα από τα χέρια, να βρεθείς στο απέναντι αντίθετο ρεύμα καβαλώντας το στηθαίο, ή να βγεις από τα πλευρικά κιγκλιδώματα έξω στο κενό!
Οι επιδιορθώσεις με “σαμαράκια” και προχειροκατασκευές σε τέτοιους δρόμους, βάσει προδιαγραφών τους, απαγορεύονται αυστηρώς και δια ροπάλου.
Στην Εγνατία όμως, τον πιο άθλιο και τον πιο κατεστραμμένο αυτοκινητόδρομο της Ευρώπης, δια της απαγορεύσεως του νόμου... όλα επιτρέπονται και όλα συγχωρούνται! Γι’ αυτούς που κάνουν κουμάντο την αφεντιά της και απολαμβάνουν στις πολυθρονάρες τους, τον χαράμι μισθό που παίρνουν από τον κρατικό προϋπολογισμό, χαραμοφάηδες και τεμπέληδες τελευταίο στάδιο. 
Πριν λίγο καιρό, όταν συζητούνταν οι παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων σε ιδιώτες διαχειριστές, το προσωπικό της Εγνατίας Οδού που αισθάνθηκε -επιτέλους- την κολλημένη στους πισινούς τους καρέκλα τους να τρίζει, βγήκε να μυξοκλαυθεί πως: “Εμάς γιατί να μας πουλήσουν, αφού είμαστε κερδοφόρα επιχείρηση και με το παραπάνω”

Η απάντηση είναι, ναι, αλλά και πως να μην είναι κερδοφόρα επιχείρηση η Εγνατία Οδός, αφού εδώ και 20 χρόνια δεν έβαλε ποτέ, τίποτα, ούτε καρφί, ούτε δραχμή στη συντήρησή της, παρά ελάχιστα... Με τέτοια συμπεριφορά, γιατί να μην είναι κερδοφόρα;
Το επαναλαμβάνουμε, η Εγνατία Οδός είναι ο πλέον γηρασμένος και ξεχαρβαλωμένος  αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα, με καλύτερο τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου που μιλάει, αλλά και τη νεότευκτη, αρίστων προδιαγραφών Ιονία Οδό 200 χιλιομέτρων, από τα Ιωάννινα έως Αντίριο-Πάτρα.
[Σ.σ.: Ο γράφων έχει δουλέψει στην κατασκευή της Εγνατίας Οδού ως επιβλέπων Μηχανικός για λογαριασμό του δημοσίου, στην περιοχή Κομοτηνή-Αλεξανδρούπολη].

Από τα πιο επικίνδυνα κομμάτια της Εγνατίας Οδού σήμερα, είναι η Ασπροβάλτα (εκεί που θα λειτουργήσουν τα νέα διόδια), οι κατηφόρες προς την Αλεξανδρούπολη, τα τούνελ της Πίνδου Μετσόβου και Ιωαννίνων (ελλιπέστατοι φωτισμοί, ελεεινή σήμανση), ο ανύπαρκτος, παν γελοίος για Εγνατία Οδό “κόμβος” των Ιωαννίνων, αλλά και πολλά-πολλά άλλα.

Σ’ αυτήν, λοιπόν, την Εγνατία Οδό, με το ιστορικό και βαρύ όνομα (πιθανώς, η αρχαία για τις προδιαγραφές εκείνης της εποχής να ήταν καλύτερη), μας αναγγέλλεται μέσω ηλιθίων κονδυλοφόρων του ημερησίου Τύπου των Αθηνών, πως “άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την λειτουργία των διοδίων Ασπροβάλτας και Ωραιοκάστρου”... Ετοιμάστε τα πορτοφόλια σας!

Για την λειτουργία των διοδίων, να σημειώσουμε ακόμα, τα εξής:
Στην Ευρώπη, αυτήν που θέλουμε να είμαστε μέλη και ενεργοί πολίτες της, τα εγκάρσια διόδια έπαψαν να λειτουργούν ή να κατασκευάζονται εδώ και πάρα πολλά χρόνια! Πλην ελαχίστων περιπτώσεων!
Έκανα το 1984 το ταξίδι από Μπρέννερο, σύνορα Ιταλίας-Αυστρίας μέχρι την Αγκώνα, χωρίς να συναντήσω στο δρόμο μου ούτε ένα! Με το που μπήκα στην Ιταλία και πήρα το χαρτάκι της εισόδου στον αυτοκινητόδρομο, πλήρωσα μόνο στο πλευρικό διόδιο βγαίνοντας στην Αγκώνα, 584 χιλιόμετρα διαδρομή!

Στην Ελλάδα, τα ξανά ανακαλύψαμε, αυτά τα εγκάρσια και γελοία διόδια που φτιάχνουμε σωρηδόν, και που κάνουν το ταξίδι μας απαίσιο, εφιαλτικό, γεμίσαμε τους καινούργιους κατά τα άλλα αυτοκινητοδρόμους! Εν έτει 2018, σε κάθε 25 χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου, βάζουμε, συναντούμε και από μία τέτοια κουράδα! 

Στο εξωτερικό τα εγκάρσια διόδια εγκαταλείφθηκαν γιατί διαπιστώθηκε ότι καθυστερούν το ταξίδι του οδηγού του αυτοκινήτου και των συνεπιβαινόντων του, πάρα πολύ! Όντως, έτσι είναι.
Παράδειγμα, ο αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκη-Αθήνα, έχει δέκα (10) διόδια, αν μπορώ να τα μετρήσω καλά. Αυτά τα δέκα (10) διόδια, στην επιβράδυνση πληρωμή και επιτάχυνση κάθε οχήματος, σημαίνουν καθυστέρηση στο όχημα για κάθε διόδιο, από 3 έως 5 λεπτά της ώρας. Και για ένα ταξίδι πέντε (5) ωρών περίπου, έχουμε μία ελάχιστη καθυστέρηση, 30 έως 50 λεπτών της ώρας! Όπερ σημαίνει, μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι! Δηλαδή, ενώ τους χρυσοπληρώνουμε (διόδια), να πάμε σε χρόνο γρηγορότερο, συντομότερο στον προορισμό μας, αυτοί οι αχρείοι, ανεπάγγελτοι και βολεμένοι, κάνουν το παν, να μας τον επιβραδύνουν! Είναι ακόμα της τάξεως και της σκέψεως, “Σπεύδε Βραδέως”, “Απαγορεύεται το Πτύειν”! Δεν είναι χάρμα, ω ρε βασανισμένοι και κατατρεγμένοι Έλληνες; Ως πότε παλικάρια, θα ζούμε στα στενά... Που είπε και ο Ρήγας Φεραίος.

Παρακάτω, ακολουθεί μια υψηλή τιμολογιακή χημεία διοδίων για μεγάλα ανθρώπινα “αϊ-κιού”, όπως την πήραμε από τον γλοιώδη ημερήσιο τύπου, τον καθημερινό, και όπως μας την ανέπτυξε ένας μεγάλος εγκέφαλος, τεμπέλης, και πρωτοκλασάτος φωστήρας της Εγνατίας Οδού! Κι όταν λέμε εμείς μεγάλος, εσείς βάλτε και κάτι παραπάνω. Ο άνθρωπος χαραμοφάης είναι, το αξίζει αυτό το κάτι!

“Στο Ωραιόκαστρο, το κόστος θα είναι 40 λεπτά. Και σε 15 ημέρες που θα λειτουργήσει το Ωραιόκαστρο, τα Μάλγαρα...
(σ.σ.: Από τον κόμβο του Αλιάκμονα μέχρι τον κόμβο του Γαλλικού ποταμού, η παλιά ΠΑΘΕ, δεν είναι Εγνατία Οδός)...
Θα είναι στο 1,80 ευρώ. Αλλά από 1-1-2019, τα Μάλγαρα θα πάνε στα 3 ευρώ, και το Ωραιόκαστρο στα 70 λεπτά!
Το 2019, οι τιμές των διοδίων θα αυξηθούν σε όλους τους σταθμούς της Εγνατίας οδού.
Σήμερα οι χρεώσεις στην Εγνατία οδό είναι 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, στους άλλους αυτοκινητόδρομους είναι κάτι παραπάνω από 6 λεπτά. Υπάρχει απόφαση όμως (ερήμην του Ελληνικού λαού όπως πάντα), από την 1η Ιανουαρίου του 2019, οι χρεώσεις να αυξηθούν από τα 3 λεπτά στα 5 ανά χιλιόμετρο...
Ο σταθμός στο Στρυμωνικό κατασκευάζεται, μόλις λάβουμε τις περιβαλλοντικές μελέτες θα κατασκευαστεί και ο σταθμός Καβάλας. Έπονται οι σταθμοί Σιάτιστας και Αρδανίου στον Έβρο. Και,  τελειώνοντας με τους μετωπικούς σταθμούς διοδίων, πάμε στους στους πλευρικούς οι οποίοι είναι 20... (Φάε πούτσα μ’ καλαμπόκι!..)


Εν κατακλείδι, γιατί πολύ ασχοληθήκαμε, και με την Εγνατία Οδό, αλλά και μ’ αυτούς τους αλαφρόμυαλους τιποτένιους κοντόφθαλμους, ΌΛΟΥΣ... Αδέρφια μας, το παραμύθι το ξέρετε!..
Όσο αυτοί οι βάρβαροι θα μας μπήχνουν διόδια στους αυτοκινητοδρόμους και την καρδιά μας, θα καταβροχθίζουν τα σπλάχνα μας, τόσο εμείς θα τους εγκαταλείπουμε, και θα κατεβαίνουμε απ’ αυτούς!
Ήδη, η κυκλοφορία στους Ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους έχει πέσει πάρα πολύ. Από τις πρώτες-πρώτες απανωτές αυξήσεις των διοδίων που έγιναν τα τελευταία δυο χρόνια. Αν και δεν το λέει κανένας αυτό!
Στο τέλος, μαντεύω θα κυκλοφορούν στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους... Αυτούς που έγιναν, δήθεν, για την ασφάλεια και την πρέπουσα αξιοπρέπειά μας, όπως αρμόζει των Ελλήνων οδηγών... Του Έλληνος πολίτου, ρε παιδιά... Του Ελληνικού λαού... Φάε σκατά λαέ!.. ”Αυτοί”, οι κροκόδειλοι και οι κρατικοδίαιτοι, με τα πολυτελή αυτοκίνητά τους. Τις οικογένειές τους και τους... κουμπάρους τους!

Η πιο βάρβαρη πράξη, κατά παράβαση κάθε ανθρωπίνης αξιοπρεπείας, δημοκρατικού κανόνος, της Ελληνικής Αστυνομικής Τροχαίας όλων των εποχών, είναι που συλλαμβάνει και επιβάλει πρόστιμα στα φορτηγά, άλλα επαγγελματικά οχήματα, τα οποία κινούνται στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο, άλλους παράδρομους, και όχι στους... λουσάτους αυτοκινητοδρόμους που έφτιαξαν “αυτοί”!
Αυτό είναι η πιο λυσσασμένη, η πιο φασιστική, η πιο ανίερη πράξη, στην ακρωτηριασμένη και κατακρεουργημένη “δημοκρατία” της ξευτίλας της φασιστεράς, που ζούμε!


Η φορολογία του αέρα που αναπνέουμε, είναι προ των πυλών. Προκειμένου να μας βγουν τα “πλεονασματικά” νούμερα των γαμψωνύχουν της Ευρώπης, αλλά και της υπολοίπου διεθνούς αλητείας-μαστροπείας. Των “αφεντικών” και των “θεσμών”... Των μαφιόζων και “νονών” της σημερινής, όπως εξελίχθηκε πολιτικής!
Αναμείνατε!  


[Σ.σ.: Στη φασιστική και χιτλερική Γερμανία της βυζαρούς κωλ-γκερλ του Χόνεκερ, δεν υπάρχουν διόδια σε κανένα αούτομπαν]

Δεν υπάρχουν σχόλια: