ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 9.58

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους: Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

ΚΑΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ: www.youtube.com/user/TileorasisDagkilas www.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Στα τετραψήφια κρατικά νούμερα: 1142 – Κάπνισμα. 1517 - Φοροδιαφυγή. 1564 - Διαφθορά. 1520 - Καταναλωτές. 1521 – Ζημιές σε δημόσια έργα. 1305 – Εξόφληση ΟΤΕ. 1019 – Παραβάσεις οδηγών ταξί. 1889 – Συμπολίτες με αναπηρία. 1734 και 1735 – Ρύπανση. 1056 – Γραμμή SOS για τα παιδιά. 1572 - ΕΟΤ.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ (ΒΡΩΜΟ) ΤΗΛΕΦΩΝΙΕΣ, ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΔΩ (ΕΕΤΤ) : http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Electronics/kataggelia.html
ΚΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ: http://www.forologoumenos.gr/report-tax-evasion.html

ΓΙΑ "ΣΔΟΕ" ΕΔΩ: info@sdoe.gr , kataggelies@sdoe.gr


Ευαισθητοποιηθείτε, καταγγείλτε τα ΠΑΝΤΑ, μην αφήνετε τους επιτηδίους και τα λαμόγια να σας γαμούν, κι εσείς με το δάχτυλο στο στόμα να φωνάζετε "αχ τι καλά, βοήθεια με γαμούν"! Ο ευαισθητοποιημένος πολίτης είναι ο ενεργός πολίτης. Είναι αυτός που δεν αφήνει την τύχη του, να την κουμαντάρουν άλλοι. Η καταγγελία της παρανομίας είναι μέσα στις υποχρεώσεις και την ηθική των ευαισθήτων πολιτών. Το μόνο που πρέπει να προσέξτε σοβαρά, είναι μην πάρτε στο λαιμό σας κάποιον αθώο.

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

ΈΧΟΥΝ ΠΛΆΚΑ ΑΥΤΟΊ ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΝΆΔΕΣ...

Πρόδρομος Μποδοσάκης-Αθανασιάδης, ΠΥΡΚΑΛ.
Την οποία ο ίδιος ο Ελληνικός στρατός, έφαγε
τα λυσσακά του να την καταστρέψει. Πριονίζον-
τας  και το κλαδί που κάθονταν!


Ναι έχουν πλάκα!..
Που ενόσω είναι στο στράτευμα ποιούν την νήσσαν, όταν αποστρατευτούν, ξιφουλκούν εναντίον της χώρας που υπηρέτησαν(;), σαν να μην την... υπηρέτησαν ποτέ, ή σαν να την ανακάλυψαν τώρα.
Η Ελλάς βρίσκεται μόλις ένα βήμα πριν από τον πόλεμο με την τουρκία  (σ.σ.: Εμείς την λέξη “τουρκία” την γράφουμε πάντα με μικρό το “κ”). Αυτό δεν χρειάζεται κανείς να είναι ούτε στρατηγός ούτε νασύαρχος για να το καταλάβει, εξαίρεση αποτελεί ίσως ο νυν ΥΠΕΘΑ, και άντρακλας πρώην μούτσος “ναύαρχος” Αποστολάκης. Ο οποίος τρία χρόνια ως Α/ΓΕΕΘΑ, πιστό τσιπρόπαιδο και “κ@λόπαιδο του “Προέδρου του 15μελούς της Γ’ Γυμνασίου”, έκανε τα πάντα για να μεταπηδήσει, από τον ρόλο του χαρτογιακά Α/ΓΕΕΘΑ, στον ρόλο του αυλοκόλακα ΥΠΕΘΑ.

Συνηθίζονταν παλιά τουλάχιστον, οι χώρες που πήγαιναν σε πόλεμο, προετοιμάζονταν μυστικά και απόρρητα γι’ αυτόν αρκετά χρόνια πριν. Κι όταν λέμε ετοιμάζονταν, εννοούμε έμψυχο υλικό, όπλα προγράμματα, οχυρωματικά έργα, και άλλες σαφώς καθαρά πολεμικές ενέργειες. Είτε για άμυνα, είτε για επίθεση.
Τελευταίο παράδειγμα για τη χώρα μας, ο πόλεμος του “40”, ο οποίος σχεδιάστηκε και ήρθε σε πέρας, από δύο ανθρώπους! Τον Ιωάννη Μεταξά, ο οποίος γνώριζε από τις αρχές του “30” την “ύπαρξή” του, και τον Πρόδρομο Μποδοσάκη-Αθανασιάδη (ΠΥΡΚΑΛ). Αν δεν είχε τον Μποδοσάκη ο Μεταξάς, ίσως ποτέ να μην ξεκινούσε αυτόν τον  Πόλεμο, κι εμείς σήμερα δεν θα είχαμε να γιορτάζουμε τίποτα, ούτε να είμαστε υπερήφανοι για τίποτα.

Μετά το 1950 και το τέλος του ξενοκίνητου ανταρτοπολέμου-συμμοριτοπολέμου (και εμφυλίου του Γεννηματά), όλοι οι πολιτικοί που εναλλάχθηκαν την εξουσία στην κατεστραμμένη ολοσχερώς Ελλάδα, δούλεψαν διαλυτικά προδοτικά, σε όλους τους τομείς για να την καταστρέψουν ακόμα περισσότερο. Από τον Γεώργιο Παπανδρέου, τον μεταπολιτευτικό Κ. Καραμανλή, τον Ανδρέα και τον Σημίτη, τον Καραμανλή τον νεώτερο και τον ΓΑΠ, οι οποίοι ενώ παρέλαβαν από την “7ετία της Δικτατορίας” μια χώρα με μηδέν χρέος και υγιή εύρωστη οικονομία, μέσα σε 40 χρόνια, κατόρθωσαν να σκλαβώσουν οικονομικά αυτόν το τόπο με τα μνημόνια, για τα επόμενα 50 χρόνια στους διεθνείς απατεώνες και άρπαγες του οικονομικού κατεστημένου. Ενώ παράλληλα, ξύπνησαν και τις ορέξεις όλων των γειτόνων μας επί της εδαφικής ακεραιότητος της πατρίδος μας, με αποκορύφωμα από πέντε παρτάλια της πολιτικής και όχι πολιτικούς, προδότες, το ξεπούλημα σήμερα της Μακεδονίας, και ποιος ξέρει ακόμα τι άλλο; 

Κάθε φορά που πάει ένα ταξίδι το μυξοκουμμούνι ο “Πρόεδρος του 15μελούς” στο εξωτερικό, η Ελλάδα χάνει και ένα κομμάτι της σε Αέρα Γη και Θάλασσα!
Τα χρόνια που πέρασαν από την ψευδεστάτη και πολλά υποσχομένη εκείνη “δημοκρατική” (και επάρατη) μεταπολίτευση, είναι πολλά, γι’ αυτό και σήμερα οι κλεψιές, οι απατεωνιές, και τα ξεπουλήματά της στα ξένα συμφέροντα και υπηρεσίες, είναι τόσον απολύτως, ορατά, και στον πιο χαμηλονοήμονα Έλληνα, όσο και μη αναστρέψιμα! 

Η προδοσία της Ελλάδος από τα παρτάλια της δεν έγινε μόνον στο ζήτημα της Μακεδονίας -αυτό το ξέραμε εξ’ άλλου από χρόνια- απλά στη Μακεδονία φάνηκε, σε όλο της το μεγαλείο! 

Η Ελλάς προδίδονταν και προδίδεται από τους πολιτικούς και στρατιωτικούς χαρτογιακάδες της, εδώ και 40 χρόνια


Όλοι όσοι χρημάτισαν από το 1974 και εντεύθεν πρωθυπουργοί υπουργοί στρατηγοί πτέραρχοι και ναύαρχοι, Α/ΓΕΕΘΑ-δες (κουράδες), πρέπει συμβολικά με ένα δικαστήριο -και γι’ αυτούς που πέθαναν- να χαρακτηριστούν προδότες και να καταδικαστούν συμβολικά σε θάνατο, αφού στην πράξη αυτό είναι, μάλλον αδύνατο, για τους τεθνεώτες, τουλάχιστον!
Μόνον έτσι θα δικαιωθεί η πατρίδα μας ιστορικά από τις βρωμερές κι προδοτικές μπότες αυτών που στενάζει για δεκαετίες, κάποιος να πεταχθεί από το πουθενά – έγινε αυτό στο παρελθόν- και ν’ αρχίσει τις εκκαθαρίσεις από μηδενική βάση!
Η σημερινή ξοφλημένη και καταραμένη πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, δεν έχει άλλο να προσφέρει σ’ αυτόν τον τόπο, παρά μόνον συμφορές και κατάρες. Αφού δεν είναι δυνατόν να φύγει από μόνη της καλαμοκαβαλήτρια, κάποιος νέος Ηρακλής, πρέπει να καθαρίσει, αυτήν την άθλια κόπρο του Αυγείου!
Και επειδή πολλά γενικά και αόριστα σας έγραψα, σας μπέρδεψα -κι εγώ είμαι μπερδεμένος, δεν αποτελώ εξαίρεση- σας διάλεξα για σήμερα, όσοι αναγνώστες σοβαροί και άξιοι μπορείτε να διαβάσετε κάποια πράγματα και να τα καταλάβετε, δύο καταχωρήσεις στο σημερινό τύπο, έτσι για να χάσετε τον ύπνο σας, τόσο για σας, όσο και τα τέκνα υμών, έως γενεάς πέμπτης, που θα κρατήσουν τα μνημόνια που εσείς υπογράψατε, γιατί εσείς ψηφίσατε όλα αυτά τα καθάρματα, που στη συνέχεια τα υπέγραψαν... για σας!  

Εγώ έχω να ψηφίσω από το 1988!
Το περιστατικό του “Προέδρου του 15μελούς" με τα τουρκικά φάντομ το προσπερνώ, μακάρι να το έριχναν οι τούρκοι το σινούκ, θα έκαναν μεγάλη χάρη στην Ελλάδα, και θα την έβγαζαν πραγματικά, από το τραγικό πολιτικό αδιέξοδο που έχει περιέλθει... Αλλά οι τούρκοι βλέπετε, είναι υπερβολικά κακοί με την Ελλάδα... Κρίμα!
Αλήθεια; Ποιος ηλίθιος καραβανάς σήκωσε αυτό το τέρας... Το εξέθεσε και σε κίνδυνο... Δεν ξέρει ότι αυτές οι σακαράκες κοστίζουν περισσότερο από την ανθρώπινη ζωή των Ελλήνων ραγιάδων των επιδομάτων και των κουμμουνιστικών συσσιτίων; Δεν μπορούσε να πάει το παιδάκι να παίξει με ένα αεροπλανάκι “Τσέσνα”,  ή το ελικόπτερο της... Εξπρές σέρβις βρε αδερφέ; Ήταν ανάγκη να κάνει το παλικαράκι με τέτοια στρατιωτικά... αθύρματα, στους τσαμπουκάδες και νταήδες τούρκους;


Τα άρθρα λοιπόν, που με ανάγκασαν να γράψω και το δικό μου άρθρο, αυτό που διαβάζετε, είναι κάποιου “ειδήμονα” Αλεξάνδρου  Διακόπουλου αντιναυάρχου ε.α. (η Ελλάς είναι γεμάτοι από αντιναυάρχους και στρατηγούς, βρωμούν), επιτίμου διοικητού ΣΕΘΑ. (Αυτό το ΣΕΘΑ, ανάθεμά με κι αν ξέρω τι είναι, αλλά ούτε και θέλω να μάθω).
Και το άλλο, είναι για κάποιο “Ελληνικό” πολεμικό πλοίο, που ο Μποδοσάκης παραπάνω, θα κατασκεύαζε εν μιά νυκτί. Το άρθρο φιλοξενούν πολλές ιστοσελίδες, και καμιά, απολύτως, ελληνική εφημερίδα! Αυτές ασχολούνται με το τι κλάνει και τι χέζει το Ντογάνι της τουρκιάς στη λέξη και το λήμμα “Ελλάς”, ή πόσες φορές είπε ο βρωμότουρκος “ΑΓΕΕΘΑ”, ότι το Αιγαίο και η Μεσόγειος είναι τουρκική. Δηλαδή, Μογγολική! 
Α, και πόσα νησιά και χωρικά ύδατα χαρίζει απλόχερα ο στυγερός προδότης Κατρούγκαλος, σε κάθε ταξίδι του στο εξωτερικό! Ο αρχηγός (ουαί και αλίμονο), της ελληνικής, προδοτικής, ξετσίπωτης και πουλημένης, χεσμένης διπλωματίας, σήμερα!
 



*/*


Αλέξανδρος Διακόπουλος: 
Το σταυροδρόμι της Τουρκίας και οι προκλήσεις για την Ελλάδα

Mε το επεισόδιο της επικείμενης αγοράς από την Τουρκία των ρωσικών S-400 συνεχίζεται το γεμάτο ένταση και ανατροπές σίριαλ των πολυκύμαντων σχέσεων της Τουρκίας με τις ΗΠΑ. Αυτό που κάνει το επεισόδιο αυτό κομβικό για την εξέλιξη της κατάστασης είναι το ότι η αγορά των S-400 πιθανόν να αποτελέσει και το σημείο τής μη επιστροφής όσον αφορά την απομάκρυνση της Τουρκίας από τη Δύση, δεδομένου ότι οι ΗΠΑ (και το ΝΑΤΟ) έχουν αντιταχθεί σθεναρά σε αυτή την εξέλιξη και απειλούν όχι μόνο με την ακύρωση της πώλησης των αεροσκαφών F-35, αλλά και με μια σειρά εμπορικών και πολιτικών κυρώσεων. Γενικότερα, αν λάβουμε τις δηλώσεις και τις απειλές πολιτικών και αξιωματούχων των δύο πλευρών κατά γράμμα, δεν αποκλείεται να πυροδοτηθεί μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων, που ενδέχεται να οδηγήσουν την Τουρκία εκτός της Ατλαντικής Συμμαχίας, κάτι που μέχρι χθες φαινόταν αδιανόητο. Παρέλκει λοιπόν να σημειώσουμε ότι το επεισόδιο αυτό έχει τεράστια σημασία για την Ελλάδα όχι μόνο στο επιχειρησιακό, αλλά και στο πολιτικό, διπλωματικό - γεωπολιτικό επίπεδο.

Η Τουρκία, με αλματώδη ανάπτυξη της οικονομίας της τα 15 τελευταία χρόνια (που τώρα δείχνει πως βρίσκεται στο τέλος της), αλλά και της αμυντικής της βιομηχανίας, αύξησε την ισχύ της και επιχείρησε να αναδειχθεί σε σημαντική περιφερειακή δύναμη με ελευθερία δράσης και αυξημένη επιρροή.

Μια αλληλουχία εξελίξεων, όμως, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό της Τουρκίας, κάποιες λάθος επιλογές και άστοχες ενέργειες της ηγεσίας της, καθώς και η υπερεκτίμηση της πραγματικής της ισχύος ακύρωσαν στην πράξη το δόγμα Νταβούτογλου και δημιούργησαν αβεβαιότητα και παλινδρομήσεις ως προς τη στρατηγική κατεύθυνση και τους στόχους της. Ο χώρος δεν επιτρέπει σε βάθος ανάλυση, αλλά για τις ανάγκες του άρθρου αρκεί να αναφέρουμε επιγραμματικά ότι:

Το γεγονός πως οι ΗΠΑ δεν στήριξαν πιστούς συμμάχους τους, όπως ο Μουμπάρακ, ενώ η Ρωσία στήριξε μέχρι τέλους τον Ασαντ, η κατάρριψη του ρωσικού αεροσκάφους Su-24, που οδήγησε σε ταπεινωτική συγγνώμη του Ερντογάν προς τον Πούτιν (και στην εγκατάλειψη του Χαλεπίου ως παρεπόμενο), η τακτική συμμαχία των Αμερικανών με τους Κούρδους στη Β. Συρία και κυρίως το πραξικόπημα, για το οποίο ο Ερντογάν θεωρεί ότι, άμεσα ή έμμεσα, εμπλέκονταν οι ΗΠΑ, οδήγησαν τον Ερντογάν στην προσέγγιση με τη Ρωσία και στην αμφιβολία του κατά πόσο η προσκόλληση στο δυτικό στρατόπεδο και στις ΗΠΑ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Τουρκίας και τα δικά του. 

Οι ΗΠΑ, από την πλευρά τους, είναι δεδομένο ότι δεν θέλουν να «χάσουν» την Τουρκία. Όμως, τα τελευταία χρόνια η Τουρκία, πολλές ενέργειες της οποίας έχουν στραφεί ευθέως κατά των αμερικανικών συμφερόντων, έχει μετατραπεί σε πολύ δύστροπο εταίρο. Στο Κογκρέσο ήδη επικρατεί αρνητικό κλίμα και σε αυτό συντείνουν και οι κακές σχέσεις Τουρκίας - Ισραήλ. Η αγορά των S-400 ενδεχομένως θα αποτελέσει τη σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι.

Υπό το πρίσμα των παραπάνω, δεν είναι βέβαιο κατά πόσον οι δύο πλευρές μπλοφάρουν ή είναι αποφασισμένες να τραβήξουν κι άλλο το σχοινί. Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμη αν η αγορά των S-400 είναι μια απόφαση που σηματοδοτεί αλλαγή στρατηγικής πλεύσης ή μια τακτική επιλογή που έχει σκοπό να εκβιάσει αμερικανικές υποχωρήσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο Ερντογάν έφερε την Τουρκία σε μια θέση που δεν έχει πολλά περιθώρια ελιγμών. Ενδεχόμενη αθέτηση των δεσμεύσεών του προς τη Ρωσία θα έχει άμεσες επιπτώσεις στις σχέσεις του με αυτή και θα κάψει ίσως για πάντα το ρωσικό χαρτί. Από την άλλη, οι Αμερικανοί δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τα ανταλλάγματα που ζητάει η Τουρκία και είναι αποφασισμένοι να την αποκλείσουν από το πρόγραμμα του F-35 αν αυτή ολοκληρώσει την προμήθεια του ρωσικού συστήματος. Το σχοινί, λοιπόν, μπορεί να σπάσει ανεξάρτητα από τη θέληση των δύο πλευρών. Αν συμβεί αυτό, θα παραμείνει η Τουρκία στο ΝΑΤΟ; Η Τουρκία είναι σημαντική λόγω θέσης, μεγέθους ενόπλων δυνάμεων και συμμετοχής της σε πλήθος αποστολών. Για το ΝΑΤΟ, όμως, ο στρατηγικός αντίπαλος είναι η Ρωσία και η εγκατάσταση του ρωσικού συστήματος στο έδαφος της Τουρκίας δημιουργεί επιχειρησιακή και γεωπολιτική ασυμβατότητα.

Δομικά, τα συμφέροντα της Τουρκίας είναι συνδεδεμένα με τη Δύση. Θα πληρώσει σημαντικό τίμημα αν φύγει από το ΝΑΤΟ. Εχει μια λογική το να δημιουργεί εξισορροπιστικά αντίβαρα, αλλά μέχρις εκεί. Η Ρωσία δεν αποτελεί στρατηγικά βιώσιμη εναλλακτική. Δεν είναι πια παρά μια ισχυρή έστω, περιφερειακή δύναμη (με μικρομεσαίο όμως μέγεθος οικονομίας) και δεν είναι καν σίγουρο πως θα ήθελε την Τουρκία ως «στρατηγικό σύμμαχο», μιας και δεν ταυτίζονται απολύτως τα συμφέροντά τους. Μια Τουρκία έξω από το ΝΑΤΟ, που θα θέλει να γίνει περιφερειακή δύναμη, είτε θα αποδεχθεί τα όρια που θα της θέσει η Ρωσία είτε θα έρθει σε σύγκρουση με αυτή. Εν τω μεταξύ, αν αποχωρήσει η Τουρκία από το ΝΑΤΟ, θα προκαλέσει ανήκεστο βλάβη τόσο στις επιδιώξεις της στο Αιγαίο όσο και στα συμφέροντά της στην ευρύτερη περιοχή. Αν έρθει σε ρήξη με τη Ρωσία, θα πληγούν καίρια τα στρατηγικά της συμφέροντα στη Συρία. Βρίσκεται, λοιπόν, μπροστά σε αδιέξοδο.

Η κατάσταση, πάντως, οποιαδήποτε έκβαση και αν έχει, προμηνύεται δύσκολη και επικίνδυνη για τη χώρα μας. Σε επιχειρησιακό επίπεδο, είτε πάρει τα F-35 είτε τους S-400, η Τουρκία θα αποκτήσει ένα κρίσιμο και σημαντικό πλεονέκτημα, που θα επιτείνει ακόμα περισσότερο τη σχετική ανισορροπία δυνάμεων εις βάρος της χώρας μας. Δεν είναι ακόμη γνωστό το πού θα εγκατασταθούν οι S-400, αν τελικά αποκτηθούν, αλλά οπουδήποτε στη δυτική Τουρκία θα καλύπτουν μεγάλο μέρος του ανατολικού και κεντρικού Αιγαίου, δεδομένου ότι το βεληνεκές τους φτάνει μέχρι και τα 380 χλμ. Αν τοποθετηθούν π.χ. στην περιοχή της βορειοδυτικής Τουρκίας, για προστασία της Κωνσταντινούπολης και ζωτικών βιομηχανικών μονάδων, θα καλύπτουν και όλα τα νησιά του βορείου και κεντρικού Αιγαίου, μέχρι και τη Σκύρο! Τα συστήματα αυτά εντάσσονται στη λογική «απαγόρευσης πρόσβασης - αποκλεισμού περιοχής» και αυτό θα δημιουργήσει δυσεπίλυτο επιχειρησιακό πρόβλημα ελευθερίας δράσης και ενέργειας στη δική μας πλευρά.

Εφόσον η Τουρκία αποκτήσει εκατό F-35, θα μας δημιουργήσει εξίσου σημαντικό, αν όχι μεγαλύτερο, πρόβλημα, λόγω της δυσκολίας εντοπισμού και αντιμετώπισής τους και των ιδιαίτερα αυξημένων επιχειρησιακών τους δυνατοτήτων. Σημειωτέον, μάλιστα, ότι οι ΗΠΑ, ως αντιπρόταση για τους S-400, έχουν ήδη προσφέρει στην Τουρκία συστήματα πυραύλων Patriot, τα οποία έχουν, μικρότερο μεν από τους S-400, αλλά το καθόλου αμελητέο μέγιστο βεληνεκές εμπλοκής των 150 χλμ. Δεν χρειάζεται να είναι, λοιπόν, κάποιος ειδικός για να καταλάβει πως, είτε στη μία περίπτωση είτε στην άλλη, θα πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα τις διαδικασίες τουλάχιστον για την απόκτηση φρεγατών με αυξημένες δυνατότητες αντιαεροπορικής άμυνας περιοχής και αεροσκαφών τελευταίας γενιάς.

Στο πολιτικο-διπλωματικό γεωπολιτικό επίπεδο, μπορεί για πολλούς στη χώρα μας μια ολική ρήξη της Τουρκίας με τη Δύση να φαίνεται σαν ευκαιρία. Μια ανεξέλεγκτη Τουρκία, όμως, εκτός δυτικής επιρροής, εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους. Σε κάθε περίπτωση, η αβεβαιότητα και το απρόβλεπτο των εξελίξεων καθιστούν επιτακτική την ανάγκη να θωρακιστούμε. Είναι απολύτως αναγκαίο να ενισχύσουμε άμεσα την άμυνά μας, αλλά αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Πρέπει να ενισχύσουμε και κάθε άλλη παράμετρο ισχύος. Την οικονομία, την τεχνολογική και επιστημονική μας βάση, τη διπλωματία κ.λ.π.

Στο κάτω κάτω της γραφής, για ένα ισχυρό κράτος, με υγιείς βάσεις, με εύρωστη και παραγωγική οικονομία, με σταθερούς και λειτουργικούς θεσμούς, με ορθολογικά δομημένη δημόσια διοίκηση, με αποτελεσματική διπλωματία και ισχυρή άμυνα, κάθε εξέλιξη μπορεί να είναι ευκαιρία, ενώ για ένα λυμφατικό και ασθενές κράτος, κάθε εξέλιξη αποτελεί κίνδυνο. Μεγαλύτερη σημασία από το τι θα γίνει έξω από εμάς, εκεί όπου δεν μπορούμε να επηρεάσουμε, έχει το τι θα κάνουμε εμείς εδώ!
Σ.Σ.Σ.: Το πρώτο που αποκομίζει διαβάζοντας ο αναγνώστης αυτά τα φοβερά και τρομερά, πράγματι, μη αναστρέψιμα γεγονότα δεδομένα, είναι ότι αυτός ο κερχελές και όλως διόλου “καραβανάς”, ψυχή τε και σώματι ναυάρχαρος, δεν υπηρέτησε ποτέ στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, αλλά στην ακτοφυλακή της... Μαδαγασκάρης

Μόνον έτσι εξηγείται, γιατί βγαίνει τώρα ακαθαρσία επιπλέουσα και μας τα λέει!



*/*


Το σχέδιο για ελληνικό πολεμικό πλοίο που μένει στα αζήτητα Γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να φτιάξει δικά της πλοία ΕΛΛΑΔΑ
Η επανάσταση του 1821 σηματοδοτήθηκε αν μη τι άλλο από την ανάγκη των Ελλήνων για αυτοδιάθεση, για την δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι τις τύχες τους και να μην εξαρτώνται από άλλους. Να είναι δηλαδή αυτάρκεις.

Στις ημέρες μας δυστυχώς φαίνεται πως η δυνατότητα αυτή είναι τουλάχιστον ασθενής.

Το Πολεμικό Ναυτικό για παράδειγμα αναζητά τους αντικαταστάτες των φρεγατών και άλλων μονάδων που έχει ανάγκη στο εξωτερικό.

Γαλλία, ΗΠΑ και άλλες χώρες διεκδικούν τα πολυπόθητα για αυτές συμβόλαια, με οικονομικό αντίτιμο που θα προέλθει κυρίως από το υστέρημα του ελληνικού λαού.

Ενώ όμως η γενική αίσθηση είναι πως η Ελλάδα αναγκαστικά κοιτάει στο εξωτερικό για να αποκτήσει αυτά τα πλοία καθώς στην χώρα «δεν παράγεται ούτε βίδα», υπάρχει πρόταση για την σχεδίαση του «Εθνικού Πλοίου».

Το όνειρο του Ελληνικού πολεμικού πλοίου.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από καλά πληροφορημένες πηγές του news.gr και δημοσιεύματα που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας ένα τέτοιο σχέδιο υπάρχει. Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει εδώ και περίπου 10 χρόνια για τον σχεδιασμό μιας οικογένειας πολεμικών πλοίων με σκοπό την κάλυψη των αναγκών του ΠΝ. και όχι μόνο. Δυστυχώς μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει κάποιο χειροπιαστό αποτέλεσμα μας τόνισε καλά πληροφορημένη πηγή.

Σχετική αναφορά είχε κάνει μάλιστα τον περασμένο Νοέμβριο και ο επίτιμος αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Μιχάλης Κωσταράκος με ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Συνεχίζεται από την πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία η σιγή και η αδιαφορία για τη κατασκευή δικού μας Εθνικού Πλοίου που θα είναι προσαρμοσμένο στις ελληνικές επιχειρησιακές απαιτήσεις. Δυστυχώς για την ώρα, μια ακόμα χαμένη ευκαιρία».

Η οικογένεια αυτή των σκαφών περιλαμβάνει πολεμικά σκάφη διαφόρων τύπων και μεγεθών, από απλό περιπολικό των 65 μέτρων μέχρι και μεγάλη φρεγάτα περιοχής των 140 μέτρων.

Πρόκειται συγκεκριμένα για τα:

    Als® Class 65 Coast Guard /OPV/Missile Boat
    Als® Class 80 OPV/Fast Attack Ship
    Als® Class 90 Light Corvette (CODAD)
    Als® Class 100 Multi-Purpose Corvette (CODAG)
    Als® Class 115 Surface Combat Ship (CODAG)
    Als® Class 125 Area Defence Frigate (CODAG)
    Als® Class 140 Area Defence Frigate (CODAG)
    Als® Class 140 Area Defence Frigate (CODOG)

Από τα τέλη του 2009, οπότε και ξεκίνησε και η προσπάθειά μέχρι και σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές επαφές, παρουσιάσεις και συζητήσεις με το ΓΕΝ και το ΥΠΕΘΑ. Την ίδια χρονική περίοδο έχουν επίσης πραγματοποιηθεί δεκάδες παρουσιάσεις στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο καθώς επίσης και σε ορισμένα κανάλια της ελληνικής τηλεόρασης. Παρουσιάσεις του εθνικού πλοίου έχουν επίσης πραγματοποιηθεί στο Εθνικό Πολεμικό Μουσείο, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Τεχνολογίας (ΕΛΙΝΤ), κλπ.

Επειδή βέβαια δεν γίνεται στην εποχή μας ένα πλοίο αξιώσεων να έχει απαξιωμένα, χρονολογικά, συστήματα υπάρχει συνεργασία με εξειδικευμένους οίκους του εξωτερικού για την παροχή πληροφοριών και στοιχείων για τα συστήματα πλατφόρμας, όπλων και αισθητήρων, συστημάτων διαχείρισης μάχης, συστημάτων ναυσιπλοΐας, κλπ., απαραίτητα για την εκπόνηση των μελετών και σχεδίων, καθώς επίσης και για την ολοκλήρωση του οπλικού συστήματος, όπως επίσης με πειραματικές δεξαμενές για την εκτέλεση εκτενών δοκιμών του προτύπου μας επεσήμαναν οι ίδιες πηγές.

Οι συγκεκριμένοι τύποι σκαφών Als® Class 100 κορβέτα Πολλαπλών Ρόλων καθώς επίσης και η Φρεγάτα Περιοχής Als® Class 125, κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτελέσουν το προϊόν ενός εγχώριου προγράμματος ανάπτυξης πολεμικού πλοίου, προσαρμοσμένου στις ελληνικές απαιτήσεις.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα αποτελεί το σχέδιο της κορβέτας Als® Class 100, εκτοπίσματος 2.900 περίπου τόνων. Το πρόγραμμα αυτό το οποίο το 2013/2014 είχε προχώρησε σημαντικά σε επίπεδο αρχικής σχεδίασης και ενσωμάτωσης των παρατηρήσεων και απαιτήσεων του ΓΕΕΘΑ, ιδιαίτερα στο σκέλος της ικανοποίησης των επιχειρησιακών απαιτήσεών του στην ΝΑ Μεσόγειο, μετεξελίχθηκε στην συνέχεια, στην φρεγάτα περιοχής Als® Class 125, πλήρους εκτοπίσματος 5.000 τόνων. Ήταν μια προσπάθεια η οποία θεωρήθηκε πολύ σημαντική και η οποία θα απέδιδε το δικό μας «Εθνικό» πλοίο» προσαρμοσμένο στη νέα γεωπολιτική κατάσταση στη ΝΑ Μεσόγειο.

Το πρόγραμμα εξελισσόταν αδαπάνως για το ΥΠΕΘΑ, φθάνοντας έως του σημείου της κατάθεσης συγκεκριμένης οικονομοτεχνικής πρότασης για την ολοκλήρωση της σχεδίασης της Als® Class® 125, μέχρι του επιπέδου του Βασικού Σχεδιασμού.

«Το 2015 και παρά την πρόθεση και δέσμευση του ιδίου του Πρωθυπουργού για την προώθηση του Εθνικού Πλοίου, η συνέχεια είναι μάλλον γνωστή και δυστυχώς, η αναμενόμενη στην Ελλάδα, το πρόγραμμα τελμάτωσε».

Ιδιαίτερα υπό αυτές τις πιεστικές συνθήκες, η επινοητικότητα και η στροφή σε εγχώριες λύσεις χαμηλού κόστους είναι ίσως η μόνη διέξοδος. Αν το 2015 είχαμε συνεχίσει με το πρόγραμμα, το πρώτο «Εθνικό Πλοίο» θα βρισκόταν σήμερα σε προχωρημένο στάδιο σχεδίασης, εάν όχι σε φάση κατασκευής.

«Αυτό το οποίο σταμάτησε το 2015, οφείλει να γίνει τώρα, ώστε σταδιακά να χτιστεί εμπειρία και να αποκτηθεί αυτοπεποίθηση. Συνεργασίες με χώρες με παρόμοιες ανάγκες είναι θεμιτές και είναι δυνατόν να επιδιωχθούν και να επιτευχθούν» μας είπαν χαρακτηριστικά.

Γιατί η Ελλάδα θα πρέπει να φτιάξει δικά της πλοία

Είναι αλήθεια ότι η σχεδίαση ενός σύγχρονου πολεμικού πλοίου κλάσης φρεγάτας αποτελεί ένα σύνθετο, πολύπλοκο εγχείρημα, το οποίο ενέχει ιδιαίτερα υψηλό τεχνολογικό ρίσκο, ακόμα και για χώρες ή ναυπηγεία με ιδιαίτερα πλούσια εμπειρία και παράδοση στον χώρο. Αυτό όμως δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι για την αδράνεια που επιδεικνύουμε, όταν χώρες μικρότερου μεγέθους ή ασύγκριτα μικρότερης ναυτικής παράδοσης το τολμούν.

«Είναι γνωστό ότι στην χώρα μας έχουν μελετηθεί, σχεδιαστεί και κατασκευαστεί  στο παρελθόν εκτός των εμπορικών και πολεμικά πλοία και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Ας πάψουμε λοιπόν να μεμψιμοιρούμε και ας κοιτάξουμε ποιο είναι τελικά το συμφέρον του έθνους μας. Η λύση δεν είναι να αγοράζουμε ξένα σκάφη, τα οποία έχουν μελετηθεί και κατασκευαστεί από ξένους και τα οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν καλύπτουν τις ανάγκες του ΠΝ.

Η λύση είναι να προσπαθήσουμε να αναπτύξουμε την εγχώρια αμυντική μας βιομηχανία» μας δήλωσαν. Ένα καλό παράδειγμα προσπάθειας για ανάπτυξη της εγχώριας αμυντικής της βιομηχανίας είναι η Τουρκία. Οι περισσότερες χώρες έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια για ανάπτυξη εθνικών πολεμικών πλοίων, με ότι πάει να πει αυτό.

«Το θέμα της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας είναι θέμα εθνικό και έτσι θα πρέπει να το βλέπουμε όλοι, πολίτες και κυβερνώντες. Ο ρόλος τον οποίον καλείται να διαδραματίσει το ΠΝ στην ειρήνη και στον πόλεμο είναι γνωστός και εξαιρετικά σημαντικός για την υπεράσπιση της εθνικής κυριαρχίας και των εθνικών συμφερόντων της χώρας μας. Παρά ταύτα, η πρόσφατη προσέγγισή του στην απόκτηση των μέσων που θα του επιτρέψουν να φέρει εις πέρας την αποστολή του με αξιοποίηση των εθνικών δυνατοτήτων είναι τουλάχιστον συντηρητική, ανεπαρκής και σε ένα βαθμό ακατανόητη.

Θα πρέπει επίσης να γίνει κατανοητό ότι η προσπάθεια των ξένων κρατών να μας πουλήσουν τα δικά τους πολεμικά σκάφη στηρίζεται στο γεγονός ότι θέλουν να κερδίσουν χρήματα και όχι βέβαια γιατί μας αγαπούν. Το κρίσιμο τελικά ερώτημα είναι πόσα χρήματα αναμένουν να καρπωθούν, γιατί σε τελική ανάλυση αυτό το ποσόν θα επιβαρύνει και το τελικό κόστος του κάθε σκάφους. Το ποσοστό αυτό εκτιμάται ότι ανέρχεται περίπου στο 25% της συνολικής αξίας του κάθε πλοίου. Τώρα υποθετικά σε ένα πρόγραμμα αγοράς 4 φρεγατών αξίας περίπου 2,8 δις ευρώ, περίπου τα 700 εκατομμύρια ευρώ είναι στην ουσία υπερτιμολόγηση. Εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων για τέτοια ποσά, αξίζει και να προσπαθήσουμε και να ρισκάρουμε. Θα πρέπει κάποτε οι αμυντικές μας δαπάνες να είναι προς την κατεύθυνση στο να δίνουν δουλειά στα ελληνικά χέρια και να αναπτύσσουν την ελληνική και όχι τις συμμαχικές οικονομίες» δήλωσαν στο news.gr.

Θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η χώρα μας έχει την υποχρέωση να διατηρεί έναν μεγάλο στόλο πολεμικών σκαφών για την προστασία των θαλάσσιων συνόρων. Το κόστος πρόσκτησης σκαφών από χώρες του εξωτερικού ανέρχεται σε αρκετά δις ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων αυτών είναι εξαγωγή συναλλάγματος. Την ίδια στιγμή η χώρα μας διαθέτει αξιόλογες Ναυπηγικές Μονάδες με πολύ μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή πολεμικών σκαφών επιφάνειας και υποβρύχιων, μεγάλες μελετητικές και κατασκευαστικές εταιρίες οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο της άμυνας και πληθώρα ικανών και έμπειρων επιστημόνων, ηλεκτρολόγων, ηλεκτρονικών, ναυπηγών και μηχανικών.

Σύμφωνα με τα όσα μας ειπώθηκαν οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η ανάπτυξη ενός πολεμικού πλοίου θα πρέπει να γίνει στην Ελλάδα: «λαμβανομένης υπόψη της στενότητας οικονομικών πόρων για μεγάλο διάστημα στο μέλλον, προκύπτει η αναγκαιότητα έναρξης του προγράμματος σχεδίασης και κατασκευής του «Εθνικού Πλοίου» εκμεταλλευόμενοι το εγχώριο δυναμικό (βιομηχανία, επιστημονικούς φορείς και τις δεξιότητες και ικανότητες των Ελλήνων).

Συγκεκριμένα, οι κύριοι λόγοι της ανάπτυξης ενός πολεμικού σκάφους στην Ελλάδα, είναι οι εξής:

  •     Μείωση της εξάρτησης της χώρας μας από το εξωτερικό
  •     Μείωση του κόστους των εξοπλιστικών προγραμμάτων
  •     Μεγιστοποίηση της εγχώριας προστιθέμενης αξίας
  •     Μείωση της τελικής τιμής
     Αύξηση της απασχόλησης σε κλάδους υψηλής τεχνολογίας (ελληνική ναυπηγική και αμυντική βιομηχανία)
    Σχεδίαση σκαφών σύμφωνα με τις ειδικότερες επιχειρησιακές ανάγκες του ΠΝ
     Αξιοποίηση της ήδη υπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας στον χώρο της αμυντικής βιομηχανίας.
     Αντικατάσταση των παλαιών μονάδων του ΠΝ
     Χρησιμοποίηση παλαιών όπλων και αισθητήρων από παλαιά σκάφη
     Δημιουργία προϋποθέσεων για την σχεδίαση και κατασκευή σκαφών για εξαγωγή

Είναι βέβαιο, ότι υπό κατάλληλες συνθήκες θα μπορούμε να εκσυγχρονίσουμε τον στόλο μας βασιζόμενοι στις αρετές και ικανότητες του ελληνικού λαού. Αυτές τις αρετές που μαζί με την τόλμη και την εφευρετικότητα δημιούργησαν οι πρόγονοί μας στην αρχαιότητα το μέγα «της Θαλάσσης Κράτος» και εξασφάλισαν την ελληνική κυριαρχία στο παγκόσμιο θαλάσσιο χώρο» κατέληξαν χαρακτηριστικά.



Σ.Σ.Σ.: Δυστυχώς, οι “Μποδοσάκιδες” στην Ελλάδα μας τελείωσαν, τους τελείωσε το ΚΚΕ με τις πλάτες όλων των δεξιών και μη κομμουνιστικών κομμάτων, σήμερα μείναμε οικονομικά ερείπια και έρμαια διεθνιστών γαμψωνύχων αρπάγων και πούστηδων απατεώνων των μνημονίων, μείναμε δηλαδή όπως λέμε λαϊκιστί... με τον πούτσο στο χέρι!  
Βοήθειάν μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια: